1 Mayıs 2010 Cumartesi

"Yemek" Deyince Bile Mutlu Oluyorum Sanırım:)

bugün canım herşeyden çekiyor!

böyle günler de kalkıp bulduğum herşeyi yemek yerine kendimi yemek blogları ile oyalamaya çalışyorum. bu bir çeşit işkence gibi görünebilir ama eğer yemek yapmayı seven biriyseniz o harika tariflere ve fotoğraflara bakmanın nasıl harika bir his olduğunu biliyorsunuzdur:)

en güzel yemek tariflerini ve yemek bloglarını bulmak için yapılabilecek en kolay şey Tastespotting sitesine göz atmak bence. o siteye her girişimde kelimenin tam anlamıyla mest olup kendimden geçiyorum. resimlerin, tariflerin ve yemeklerin hepsi birbirinden güzel:)

siteyi ilk keşfettiğimde hemen üye oldum ve tarif göndermeye başladım. tarifleri ingilizce yazmak brz zorluyor ama sitede yayınlanırsa buna değiyor. şimdiye kadar 2 tarif gönderdim; biri yayınlandı, diğer tarif fotoğraf boyutu yüzünden yayınlanmadı. sitenin güzel taraflarından biri de tariflerin üzerine tıkladığınızda sizi o tarifin yazılı olduğu orjinal bloga yönlendiriyor olması. böylece yüzlerce harika yemek blogu keşfetme şansı veriyor.

maalesef şimdilik gitmek zorundayım:( ama devamı gelecek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder